skolan

isag så har jag varit i skolan till 13.40 sen åkte jag hem o å har jag varit hemma nyss kom pappa hem o vi åt pasta o sås det var jätte gott
nu lyssnar jag på sevenska björnstammen o lyssnar på vart i världen vänder
dom är jäkligt duktiga måste jag säga
vet inte vad jag ska skriva men nåt vill jag ju skriva men vad?????
imorgon blir det skolan i gen o sen blir det HANDBOLL!!!! MED BÄST TJEJERNA FRÅN LAGET!!!
å imorgon kommer ju athena hem!!
har saknat henne har typ inte träffats på 1,5 månader hemskt!!!
hon har varit i mörket å imon kommer hon hem från cuba
kolla på våran handbols blogg
www.gustafshandboll.blogg.se
kram Maja skriver mer i mon om jag årkar !!!!!
det är faktist inte så tråkigt i skolan ;)  gillar det nya vi gr nu det heter vinterkunskap  NO
nej nu ska jag gå
KAMIIIIIIIIIIIS  Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0