Hejjjjjjjj!!!!!!

Ligger i soffan nu o pappa kollar på tv !
Alltså har inget att skriva men men.
Juste jag har läst ut världens bästa bok den heter branta backar höga förväntningar och en drömprins på skidor och det här handlar den om

Åh! Mitt liv är en katastrof...
Sam Harrison , den snyggaste killen i skolan, har dumpat mig genom att skicka ett sms efter bara en dejt-och alla vet om det! Min störiga tvillingbror Will retar mig dessutom för det, och det extra jobbigt för alla tjejer gillar honom... Mina bästisar också! Det är tur att vi ska resa bort i jul. Pappa har bokat en skidresa till Österrike och det ska bli så roligt. Jag har bestämt mig för att glömma katastrofdejten och hitta min perfekta österrikiska drömprins i skidbacken. Jag har visserligen aldrig åkt skidor förut... Men hur svårt kan det vara?



Jag ger den 10/10**********

Byr kke blir ett till inlägg sen

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0