syster yster

hej sitter hos alex o ska sova här ikväll kul kul.
luktar liiite färg här hon håller på att måla!
sorry att jag inte skrivit på länge :(
i morgon får vi lov ! har ledigt på torsdag för att vi hade öppet hus o var tvungna att vara där!
nu håller Alex på att göra mat och här sitter jag o lyssnar på spotify nu lyssnar jag på ken ring
måste säga att jag är så snuvig och har ont i halsen inte så kul
nu lyssnar jag på NÄÄÄK
det är så trist att det har snöat men nu har det ju försvinnit ^-^
juste måste säga att jag har fått mammas iphone :P super adda mig på wordfeud majakjerulf26!
hajjj då kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas ni haft mysigt! Älskar dej!! Kram

2012-04-03 @ 21:19:28
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0