hej tjo♥

hej sitter hemma hos mormor och snart kommer papap hit!!
han ska få sin present idag för att han var ju borta när han fyllde år (25/4)
när vi handlade hans present så fick jag två nagelack i matt toplack o ett som det ser ut att vara mangnetiskt.
det var super fint! Vad har ni gjort i det fina vadret idag då jag har legat ute och solat !!
det var super skönt så har jag varit med syster idaf. vi har haft det väldigt skönt.
klockan är 18.40 och solen lyser fortfarande gud nu blir de sommar.
idag tblev jag så sugen på att grilla o grannarna grillar och det luktar så gott!! kanske ska dra mig dit eller ne
nej hejd[ kram kraM
image description

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Ja du får passa på att sola lite innan ni kommer hit ner. Här finns nämligen ingen sol. Haha, skoja bara :-)

2012-05-05 @ 11:45:13
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0