tack tack

har ju glömt att säaga tack till alex och emil!!
tack så mycket för att  ni fixade in musik på min mp3!'
nu är jag ute i rämshyttan och väntar  på mat och besök.
tua olle karin och jonas ska komma hit.
rolgit!!:)
idag har jag varit i backen och åkt skidor med mamma! athenavanja och peter tack allihopa
vi ska grilla för första gången i år så gott.
i dag har det varit jätte varmt i solen .
ÄNTLIGEN SÅ BLIR DET VÅR!!!!:):):)

nu kollar jag på fängelse hundar på animal planet

jätte bra program

det handlar om hunadr som får kmmma till ett fängelse och man får tahand om en hund.

dom får lära dem saker som sitt stanna och nåt mer men kommer inte på vad.

det är iaf jätte bra.

ska skaffa en till blogg om moviestarplanet kolla gärna på den den ska heta rosiestermsp.blogg.se

 

ha det bra nu ska jag skaffa bloggen


Kommentarer
Postat av: Andrea

SV; Jaa äntligen några som vill bli mina brevvänner!!

Vad kul min mail och msn adress är: [email protected]

2011-04-17 @ 23:56:46
URL: http://lovemyblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0