hola

hola allihopa är i spanien .
här är det varmt och skönt igår hade vi 38 grader i dag har vi runt 25-30 grader .
har hört att det är kallt och regnit hemma (hihihi)
vi har det så skönt idag var vi på citronmrknaden .
jag köpte ett par glasögon.
har 4 st såna i olika färger nu. (men det blir mer)




har ljusblå och lila också men ingen fin bild
älskar dom
och dom är ju såklart inte äkta kommer ju från spanien citron marknaden .
köpte även ett jätte snyggt brithny spears linne älskar det
nu börjar solen komma fram igen molnen har vartit framme nu ett tag
men det är fortfarande varmt.
har bara varit på stranden 2 gånger för att jag har brännt mig så himmla mycket.
benen, axlarna lite och bröstkorgen är jätte röd där men det är lungt kommer va jätte brun när jag kommer hem.
jag har redan köpt  två par skor och ahr varit här i fem dygn. hihi
älskar skor.

har badat väldigt mycket i poolen varje dag sen vi kom hit men inte idag
har varit för mulet men det kanske blir ett dopp snart.
åt tacos idag så gott.
nej nu ska jg gå ha det så bra skriver snart igen p.s hoppas ni
får det varmare hemma i Borlänge

saknar dej m 


varma kramar från maja


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0