2011!!!!!!!

ja nu är det 2011 ja va roligt va!!

ja  nu myser jag med min hund daisy www.dogdaisy.blogg.se

nu undrar jag om ni har haft ett bra å§r ???

det har jag iaf.

1. så har jag haft så roligt.

2. så har jag varit med familjen.

3. så har jag åkt skidor/skoter.

4.så har jag taagit det lungt med familjen.

fråga

vad tror du att jag gillar att göra mest utav dom hära tre sakerna på vintern??
välj två

1. skidor

2.vila

3.  åka pulka




skriv det i komentarer

 

 nu ska jag kolla på tv så hej då och ha ett bra år

 



måste också visa min söta hund daisy!!!så söt!!!!


ha det så bra kram kram


Kommentarer
Postat av: marie

Jag tror att du gillar 1. skidåkning bäst.

Tack för en skön dag i backen! Du är så duktig på att åka slalom!!

Kram kram till min älskling!!!

2011-01-05 @ 15:57:51
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0