rengnet det bara öser ner..

Reng reng.Det har rengnat ända sen fredags man blir så trött av reng!! Man kan inte göra lika mycket som man kan om det är strålandet sol..Men i febuari blir det thailand det ska bli kul och sköntmed verme..Men det är långt kvar!! Saknar alla kompisar där nere.. Tanisa men mäst Tom.. vi brukar skicka meil till varandra men det är svårt att skriva på engelska.. Så här skriver jag hej på engelsaga.Hellov!!Jag tror att det stavas så men jag går ju bara i 2:an men ska börja 3:an i höst. ligger i soffan och har inget att göra får väl ta en tur med mamma och hunden sen.. Jag brukar faktist göra det..
Alla ni som läser bloggen är jätte snälla tycker jag.. Ni är anne snällare om ni kommenterar mina in lägg.
KRAM å ha en bra fortsat dag. Lägger in mer bilder i morgon kram..


Kommentarer
Postat av: marie

Det blev ingen promenad i det regninga vädret. Vi får väl kanske ta en bäverjakts tur i morgon kväll..Hoppas det slutar regna. kram

2009-06-14 @ 22:11:12
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Maja! Ja visst var det tråkigt med allt regnande. riktigt trevligt att få se solen idag. I morgon ska vi fira midsommar på mitt jobb med att äta tårta och dansa runt stången. Det blir nog kul. Ha det bra kram Carina

2009-06-17 @ 21:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0