Såååå stolt!!

Ja jag är så stolt det gick jätte bra på teatern...
Jag spelade farmor från bamse vi blandade bamse och Ronja rövar dotter..
Det var super kul tycker jag ..
Men man var lite pirig före men det kan man stå ut med..
sång
Nu är det jul igen julen vara en till påska men det var inte san men det var inte sant julen vara bra en dag
slute hittade jag på själv... Nu har det entligen kommit lite snö för en gångs skull och en massa sprutning i rome alpin åkte för bi där idag riktit stora snö högar jag menar det värkligen..
Ens stor och varm kram till er alla



här lagar farmor / jag pankakor.. HIHI

farmor lagar hunung det var super kul.
HIHI


Kommentarer
Postat av: marie

Du var superduktig!!! Det var en rolig teater.

Jag älskar dej!!!

Kram kram

2009-12-03 @ 23:29:29
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja!!

KRAM

2009-12-04 @ 19:36:14
URL: http://nennasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0