trött

nu var det verligen längesen jag skrev. har inte haft lust eller ork. 
idag skulle jag ha tränat men jag är så sjukt trött har bara varit 3 dagar från förra måndagen till idag som jag 
inte har tränat och så ska jag träna imorgon. så jag kände att det var för mycket.
Är så sjukt trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen. 
så nu ska jag ta en powernap och kolla på lite film kanske. 
får se vad jag känner för:) 
och på fredag ska vi ha disco! det blir nog riktigt kul! 
och på onsdag eller tisdag (kommer inte ihåg) så ska "rockbandet" ha konsert. 
det blir nog riktigt kul! hoppas att det gåt bra bara!
 
igår var det en rolig dag:D fikade och var på bio. har inte skrattat så mycket på så länge.
 
nu ska jag ta en powernap 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Hoppas du har piggat på dig nu då, och att discot var superbra :-)

2013-05-25 @ 19:44:59
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0